Klantenpanel

Klantenpanel Oogcentrum Noordholland


Het Klantenpanel van Oogcentrum Noordholland bestaat uit een onafhankelijke groep klanten die de gemeenschappelijke belangen behartigt van patiënten die zijn aangewezen op de zorg en behandeling door Oogcentrum Noordholland. Panelleden doen dit door mee te denken over onderwerpen die voor patiënten van belang zijn en door gevraagd en ongevraagd advies te geven aan Oogcentrum Noordholland.

Voor wie is het Klantenpanel?

Patiënten of ex-patiënten en naasten (zoals familie en mantelzorgers).

Tijdsinvestering

Panelleden worden twee keer per jaar uitgenodigd voor een bijeenkomst van het Klantenpanel. Deze bijeenkomst zal ongeveer twee uur duren. Tevens worden Klantenpanelleden uitgenodigd om deel te nemen aan het jaarlijkse Klanttevredenheidsonderzoek.

Waarom zou u deelnemen aan het Klantenpanel?

Uw bevindingen, tips en aanbevelingen nemen we mee in het beter organiseren van onze dienstverlening.

U ontvangt tijdens de bijeenkomst een presentje, als dank voor uw waardevolle inbreng!

 

Oogcentrum Noordholland stelt graag de mensen aan u voor die op dit moment zitting hebben in het Klantenpanel:

 

Eddo Blind

Mijn naam is Eddo Blind (klinkt in de context van het Oogcentrum bijna als een flauwe grap, maar is toch echt mijn achternaam!), 61 jaar jong en al 54 jaar inwoner van Heerhugowaard, nu Dijk en Waard.

Vader van 3 inmiddels jongvolwassen kinderen, en sinds anderhalf jaar opa van Finn.

Ik ben reeds 22 jaar werkzaam bij de gemeente Heerhugowaard in diverse leidinggevende functies, altijd in de dienstverlenende sector.

Zo’n 10 jaar geleden kwam ik voor de eerste keer in contact met het Oogcentrum nadat bij mij “staar” was geconstateerd. Tijdens(!) mijn behandeling werd ik door dr. Wouters benaderd of ik wilde participeren in een op te richten klantenpanel, en ik heb daar mijn medewerking aan toegezegd.

Voornaamste reden daarvoor was de prettige en zeer professionele wijze van klantbenadering die ik uit eigen ervaring heb ondervonden (bij mijn staaroperatie aan inmiddels beide ogen).

In deze 10 achterliggende jaren is er bij de directie en de medewerkers -altijd in coöperatie met het klantenpanel- een oprechte “drive” geweest om een zo optimaal mogelijke klantbeleving te realiseren.

Mede door deze gezamenlijke inzet scoort Oogcentrum Noordholland op ZorgkaartNederland een zeer hoog cijfer.

Ik kan u het Oogcentrum, gevestigd in het mooiste bedrijfsgebouw van West-Friesland, dan ook van harte aanbevelen!

Met hartelijke groet,

Eddo Blind

 

 

Floor Vries

Mijn naam is Floor Vries. Enige tijd geleden vroeg Dr. Wouters of ik mee wil doen aan een klantenpanel. Omdat ik zeer tevreden ben over Oogcentrum Noordholland en zijn medewerkers doe ik dit graag.

Ik ben in de 70 en ben al jaren met pensioen. Na het overlijden van mijn tweede echtgenoot ben ik alleenstaand. Ik heb een zoon en een dochter en 5 kleinkinderen. Ze wonen gelukkig allemaal in de buurt van Winkel. Ik ben in 1982 vanuit Hoofddorp naar Winkel verhuisd, ik wilde graag buiten wonen en hier was het nog betaalbaar. Inmiddels woon ik  niet meer in de mooie Groetpolder maar in het dorp, kleiner wonen was beter bij te houden. Evengoed heb ik nog een fijne tuin waar ik graag in zit en in werk. Verder lees ik graag en doe ik al meer dan 20 jaar  twee maal in de week aan country linedance. Ik ga graag op vakantie en onderhoud de contacten met mijn vrienden en kennissen. Voor vervelen heb ik geen tijd, maar voor het klantenpanel maak ik graag tijd!

 

 

An de Kroon – Mazereeuw

Mijn naam is An de Kroon – Mazereeuw.

Ik ben in mei 1966 getrouwd met de liefde van m’n leven. We hebben geweldige kinderen en kleinkinderen waar we dankbaar voor en trots op zijn. Ik ben graag bezig, doe veel werk voor onze kerk en ga graag met mensen om. Dat vind ik geweldig mooi.

Ik was vroeger in Hoorn al bij dr. Wouters en dat voelde vertrouwd. Toen dr. Wouters in februari 2010 in Heerhugowaard voor zichzelf begon, was ik een van de eerste patiënten die met hem mee ging.

Bij Oogcentrum Noordholland was direct een prima sfeer met fijne medewerkers. In de loop der tijd kwamen er meer medewerkers, oogartsen en optometristen bij.

Toen het startgebouw van Oogcentrum Noordholland veel te klein werd heeft dr. Wouters besloten om iets groots en moois neer te zetten in dezelfde buurt. Na veel denk en doe werk is dit prima gelukt, met een geweldig mooi gebouw dat al snel dé prijs kreeg voor het mooiste gebouw van Noord-Holland en omstreken, en … zeer terecht.

De fijne sfeer is er nog steeds en de medewerkers zijn vriendelijk en attent. Er zijn nu 9 oogartsen en 19 optometristen. Toen dr. Wouters mij jaren terug vroeg om deel te nemen aan het Klantenpanel, heb ik gelijk, volmondig, ja gezegd, omdat ik me thuis voel bij dit fijne Oogcentrum en deze groep mensen.

 

 

Jos Disco

Mijn naam is Jos Disco. Sinds enige tijd ben ik bij het Klantenpanel Oogcentrum Noordholland.

Patiënten moeten mee kunnen denken in de ontwikkeling van zorg en de kwaliteit van zorg. Dat vind ik belangrijk en dat vindt Oogcentrum Noordholland gelukkig ook belangrijk.

Het klantenpanel van Oogcentrum Noordholland behartigt onafhankelijk de gemeenschappelijke belangen van patiënten die aangewezen zijn op zorg en de kwaliteit van zorg.

 

Aanmelden

Wilt u zich aanmelden voor het Klantenpanel? Dat kan door een email te sturen naar info@oogcentrumnoordholland.nl onder vermelding van ‘Klantenpanel’.

 


Home // / Klantenpanel Oogcentrum Noordholland